minimal | v0.01a

2009. május 26., kedd

Kórisme

"Úgy nézel ki, mint a Himnuszból a balsors..."
- vigasztalt meg bácsikám pár perce, amint munkából jövet beléptem az ajtón.
Pedig már épp kezdtem jobban érezni magam.
Igaz, még köhögök, fáj a torkom, kissé fújom az orrom... de a hasmenés legalább elmúlt, ami jótékony hatással volt a rámbízott feladatok idejében történő elvégzésére.
Rimmonland volt olyan kedves és tartotta bennem a lelket, akinek ezúton is köszönet ezért.
*  *  *
Amikor épp jókedvemben lennék (azért többnyire abban vagyok) ilyen levelekkel gyötör a sors:

"Kedves Hallgatok!
H. tanar ur keresere irok Onoknek. Szeretnenk kerni, hogy jelezzek vagy nekem, vagy neki, hogy mik a szandekaik a tanulmanyaik tovabbi szervezesevel.
Udvozlettel:"
(név és cím a szerkesztőségben)

Nos innen jelzem, hogy köszönöm, jól vagyok és mélységes megelégedéssel tölt el, hogy valahol éppen az én tanulmányaim szervezéséért aggódnak. Üzenem, jól halad a dolog. Szervezem. Tessék megnyugodni, minden a legnagyobb rendben van a szervezéssel. Szervezetten halad abban az irányban, hogy jól szervezett legyen.
Hogy mikor jelentkezem a szigorlatra? Azt sajnos nem áll módomban elárulni.

3 megjegyzés:

  1. Jobbulást itt is! ;)
    A szervezést meg nem szabad túlszervezni :)) Ejj ráérsz arra még nem? :P

    VálaszTörlés
  2. A jelek szerint nem annyira. :) Leaglábbis tapinthatóvá vált az ilyen irányú aggodalom... :)Majd elrendezem ezt is PÁR HÉT múlva! :P

    VálaszTörlés
  3. Pár hét? Most akkor én vagyok hülye, hogy hónapokban számolok vagy te eltitkolsz valamit? :D

    VálaszTörlés